Sikertelen online fizetés

szagatott vonal

Amennyiben nem sikerült rendelésedet online kifizetni, azt a vásárlói fiókodban tudod újra kezdeményezni. Ehhez jelentkezz be profilodba, és válaszd ki azt a rendelésedet, amelynél sikertelen volt a bankkártyás fizetés.

Sikertelen fizetés után néhány percen belül postafiókodba „Sikertelen fizetés” tárgysorú levelet küldünk. Így az sem baj, ha nincs regisztrációd. Elég, ha a levélben megtalálható hivatkozásra kattintasz, és ismételten kezdeményezheted az online fizetést.

A fizetés sikerességéről minden esetben visszaigazolást küldünk számodra.

Amennyiben nem szeretnéd a fizetést újra kezdeményezni, mert inkább fizetési módot változtatnál, azt a megrendelés módosítása menüpontban tudod jelezni felénk.

Megrendelésed a sikertelen online fizetés ellenére megérkezik rendszerünkbe, ezért kérünk, ha meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, azt jelezd számunkra.

zöld vonal