Sérült vagy hiányos csomag bejelentése
Elöször is elnézésedet kérjük, hogy gondos csomagolásunk ellenére kiszállítás közben megsérült a csomagod, vagy hiányosan kaptad kézhez.
Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal szemben, ha átvételtől számított 72 órán belül jelezzük felé az igényt. Ezért kérünk, hogy átvételt követően tételesen ellenőrizd le csomagod épségét, mert erre vonatkozó kárigényt a fentiek miatt 3 napon belül tudunk csak elfogadni.
Kérünk, minden esetben őrizd meg a sérült terméket, mert annak elszállítását követően tudjuk a csere darabot biztosítani számodra.
A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra.
Kérünk töltsd ki a lentebbi űrlapot. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk a teljes megrendelésszámod add meg, melyet a számlán is meg találsz.
Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.