

KEDVENCE.HU Garancia Plussz bejelentő űrlap az oldal alján található!!!
A KEDVENCE.HU Garancia Plussz a "Szinkron" Kkt. (a továbbiakban: Szolgáltató) valamint a jótállást igénybe vevő (a továbbiakban: Vásárló) által jelen feltételekben foglalt időtartam alatt és feltételekkel biztosít jótállást.
Jelen igénybevételi feltételek csak a KEDVENCE.HU Garancia Plussz jótállás feltételeit rendezi, a megvásárolt termékkel kapcsolatos szerződési feltételeket külön dokumentum tartalmazza.
A javítás ingyenes intézését foglalja magában beleértve a munkaidőt és a hibás alkatrészt.
Ez azt jelenti, hogy teljes meghibásodás vagy gazdaságtalan javítás esetén az Ön régi hibás készülékét új készülékre cserélik, amely műszakilag minimum megegyezik a régivel vagy jobb annál. Ebben az esetben az új készülék házhoz szállításának díjszabásakor a mindenkor érvényes alap házhoz szállítási költség irányadó. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe, ezt az ügyfél megrendelésére a szerviz külön díjtétel felszámítás ellenében vállalja.
Azonos értékű készülék rendelkezésre állásakor a Vásárló nem tarthat igény műszakilag fejlettebb készülékre, még akkor sem, ha az az eredeti beszerzési értékének megfelelne. Ebben az esetben nem a régi készülék beszerzési értéke a mérvadó, hanem kizárólag az új készülék értéke, valamint annak a régi készülékkel való műszaki összehasonlíthatósága.
Kérjük, minden esetben vegye figyelembe, hogy a régi készülék az összes eredeti tartozékával együtt a Szolgáltató tulajdonába kerül és a hozzá tartozó KEDVENCE.HU Garancia Plussz szolgáltatás megszűntként kezelendő. Csere esetében kérjük, vigye magával a szervizbe, vagy adja át a cserét bonyolító képviselőnknek vagy futárszolgálatnak a készülék minden eredeti tartozékát. Amennyiben nem adja át az eredeti tartozékokat, akkor ezeket a szervizközpont a szokásos piaci áron számolhatja fel.
Az igények készpénzben történő megtérítése nem lehetséges - teljes meghibásodás esetében sem.
Annak eldöntése, hogy a termék javítható, vagy termékcserére van szükség, kizárólag a szolgáltató hatásköre.
A KEDVENCE.HU Garancia Plussz szolgáltatás minden iparcikk jellegű termékre, amit a kedvence.hu webáruház ilyen szolgáltatásra megjelőlt, kivéve az üvegből készűlt törékeny termékek. A Szolgáltató fenntartja a változtatás jogát.
A KEDVENCE.HU Garancia Plussz az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállásnak minősül, így az igénybevétel, érvényesítés feltételeit a szolgáltató szabadon, a jelen feltételek mellett biztosítja. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállás érvényesítésének feltételeit a termék megvásárláskor hatályos, a vásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételek tartalmazzák.
A KEDVENCE.HU Garancia Plussz szolgáltatás a jelen feltételekben meghatározott időszakra vehető igénybe, de nem haladhatja meg a készülék gyári garanciájával együtt az 5 éves időtartamot.
A gyári jótállás/garancia lejáratának napját követő nap 0.00 perckor veszi kezdetét. A KEDVENCE.HU Garancia Plussz kizárólag akkor érvényes, ha a megvásárolt termék gyári garanciáján felül, a gyártó általesetlegesen felkínált kiterjesztett garanciát a gyártó által megadott elektronikus regisztrációs felületen a Vásárló érvényesítette, valamint az ehhez szükséges dokumentumokat megkapta, és megőrizte.
A KEDVENCE.HU Garancia Plussz szolgáltatás kizárólag a következő esetekben vehető igénybe.
A Vásárló kifejezetten elfogadja, hogy a KEDVENCE.HU Garancia Plussz garanciával kizárólag természetes személyek élhetnek, nem természetes személy, azaz cég esetében nem áll módunkban ezt biztosítani.
Az esetleges következményi igényeket nem lehet fedezet alá vonni. A készüléktulajdonos vagy annak meghatalmazottja felelős a védett készülékért. Ez magába foglalja a gondos és előrelátó megóvást is. Olyan igényt, amelynél ez, vagyis a készülék tulajdonosától feltételezhető gondosság elmaradt, nem tartozik fedezet alá.
Karbantartási munkák elvégeztetése a vásárló feladatát képezi. Az ilyen okból hibás termék javítási költsége a gyári és a KEDVENCE.HU Garancia Plussz jótállási időn belül is a vásárlót terheli. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás a fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezése előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.
A KEDVENCE.HU Garancia Plussz szolgáltatás a következő esetekben nem érvényesíthető:
A KEDVENCE.HU Garancia Plussz szolgáltatásban viszonteladók nem vehetnek részt!
Esetleges anyag- és gyártási hibából eredő hiba bekövetkeztekor a következő képpen járjon el.
A meghibásodást, ill. a meghibásodás lefolyását a készüléktulajdonosnak magának kell megfogalmaznia és leírnia.
A Vásárlónak a káresemény bekövetkezése, de legkésőbb a tudomására jutása után azt haladéktalanul, legkésőbb 3 napon belül be kell jelentenie (munkanapokon 9 és 17 óra között).
E-mail cím: info@kedvence.hu
A fenti online felületen pontosan le kell írni a meghibásodás bekövetkeztének lefolyását.
Kérjük, saját maga töltse ki az űrlapot pontosan és a valóságnak megfelelően, annak érdekében, hogy elkerüljük a felesleges utólagos kérdéseket, ami az igényrendezést feleslegesen meghosszabbítja.
Hamis vagy szándékosan helytelen adatok megadása az igényrendezés elutasításhoz, a végzett javítások értékének visszaköveteléséhez, vagy akár büntetőjogi következményekhez vezethet.
A 10 kg-nál könnyebb vagy tömegközlekedési eszközön kézicsomagként szállítható méretű (40x40x80 cm vagy 20x20x200 cm-nél kisebb méretű) készülék javítás céljából történő szállításáról a Vásárlónak kell gondoskodnia a Szolgáltató Telephelyére (5000, Szolnok, Batthyány utca 20.).
Amennyiben 10 kg-ot meghaladja a hibás készülék súlya, a készülék javításáról a Szolgáltató gondoskodik a Vásárló otthonában, illetve a készülék tartózkodási helyén, Magyarország területén belül.
Amennyiben a javítás a helyszínen történik, a Vásárló köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy az előre egyeztetett időpontban és helyszínen elérhető legyen, annak érdekében, hogy a Szolgáltató részéről kijelölt szakember a sérült készüléket megvizsgálhassa, javíthassa.
Amennyiben az előre egyeztetett időpontban (a Szolgáltató által kijelölt szakember kiszállásakor) ez nem valósul meg, a kiszállás díja a Vásárlót terheli.
A Szolgáltató kötelezi magát, hogy a javítással kapcsolatos ügyintézést a kárbejelentés napjától számítva 14 napon belül megkezdi.
Figyelem!
A szükséges alkatrészek beszerzése az alkatrész típusától és beszerzési helyétől függően néhány hetet vehet igénybe, de nem haladhatja meg a 90 napot. Amennyiben az alkatrész beszerzése a Szolgáltatón kívül álló okokból meghiúsul, azaz a javítás 90 napon belül nem teljesíthető, a Szolgáltató kötelezi magát, hogy a Vásárló részére egy új cserekészüléket biztosítson. A cserekészülék műszakilag minimum megegyezik a régivel.
KEDVENCE.HU Garancia Plussz bejelentő űrlap: